Laadpaal Sono


De laadpaal Sono is belangrijk als je één van de mooie elektrische auto’s van Sono aanschaft. Wij hebben de laadpaal Sono geprobeerd, en zijn tot de conclusie gekomen dat je het best twee eigen opladers kan hebben. Natuurlijk een laadpaal thuis Sono, maar ook een mobiele lader Sono. Hieronder zie je onze twee keuzes, maar ook extra informatie over de laadpaal Sono.

Welke laadpaal Sono is de beste?

Wij hebben gekeken naar de beste laadpalen Sono voor thuisgebruik. Ook de mobiele lader die overal gebruikt kan worden hebben wij onder de loep genomen. Hieronder kan je precies welk type lader je nodig hebt. Wij hebben de beste en meest gebruikte thuislader gevonden voor u. Ook een zeer goedkope mobiele lader kan je hieronder vinden:

  1. Beste thuislader voor de Sono
  2. De goedkoopste mobiele lader voor de Sono (slechts 380 euro)

Laadpaal thuisMobiele oplader

Wil je meer weten over de laadpaal Sono? Wij hebben een artikel geschreven waarin we alles uitleggen over de verschillende mogelijkheden, waar u op moet letten en de praktische aspecten die belangrijk zijn bij de aanschaf. Klik hieronder om dit artikel te lezen:

Laadpas voor uw elektrische Sono nodig?

En voor onderweg heb je natuurlijk ook een goede en betrouwbare laadpas nodig. Het aanbod is enorm, maar wij vertrouwen op de laadpas van VANDEBRON. Een zeer gerenomeerd en voortvarend energiebedrijf, dat het beste met u en het milieu voor heeft. De aangeboden laadpas kan gebruikt worden bij ALLE OPENBARE LAADPALEN van Nederland (en een groot stuk van Europa). Zeer goedkoop, makkelijk te gebruiken, vandaag besteld, morgen in huis!

Lees nu alles over deze laadpas (klik hier)!

Laadpaal Sono Sion

Vermogen: 164pk (120kW)

Accucapaciteit: 35kWh

Bereik: 255km (WLTP)

Marktintroductie: 2019

Laadsnelheid: 3,7-11kW AC, 50kW DC CCS

Gewicht: 1350kg

Lengte x breedte: 4,1 x 1,8 meter

De Duitse start-up Sono heeft de Sion aangekondigd die eind 2019 op de markt moet komen. Dis is een compacte auto met een prijskaartje vanaf € 16.000 met accuhuur of €25.000 inclusief koopaccu. Het is een compacte MPV, min of meer gebaseerd op de BMW i3, met een accupakket van tussen de 35 en 45kWh. Hij krijgt een elektromotor van 109pk en zal vermoedelijk iets minder dan 1400kg wegen. Het meest bijzondere aan de auto is dat hij aan de bovenkant en zijkanten voorzien is van 330 zonnecellen. Die moeten op een gemiddelde Nederlandse zomerdag goed zijn voor 30km extra bereik. Opladen via een stopcontact of laadpaal is ook mogelijk. Eveneens interessant is dat hij voorzien is van een stopcontact waarop je elektrische apparaten kunt aansluiten. Ook bijzonder is dat er slechts één modelkeuze is, met één kleur en zonder opties. Dat vereenvoudigt de productie en verlaagt de prijs. Volgens voorlopige specificaties kan hij zelfs een aanhanger trekken (max. 750kg) en is de accu voorzien van waterkoeling.

Recent Content