Laadpaal Porsche


De laadpaal Porsche is belangrijk als je één van de mooie elektrische auto’s van Porsche aanschaft. Wij hebben de laadpaal Porsche geprobeerd, en zijn tot de conclusie gekomen dat je het best twee eigen opladers kan hebben. Natuurlijk een laadpaal thuis Porsche, maar ook een mobiele lader Porsche. Hieronder zie je onze twee keuzes, maar ook extra informatie over de laadpaal Porsche.

Welke laadpaal Porsche is de beste?

Wij hebben gekeken naar de beste laadpalen Porsche voor thuisgebruik. Ook de mobiele lader die overal gebruikt kan worden hebben wij onder de loep genomen. Hieronder kan je precies welk type lader je nodig hebt. Wij hebben de beste en meest gebruikte thuislader gevonden voor u. Ook een zeer goedkope mobiele lader kan je hieronder vinden:

  1. Beste thuislader voor de Porsche
  2. De goedkoopste mobiele lader voor de Porsche (slechts 380 euro)

Laadpaal thuisMobiele oplader

Wil je meer weten over de laadpaal Porsche? Wij hebben een artikel geschreven waarin we alles uitleggen over de verschillende mogelijkheden, waar u op moet letten en de praktische aspecten die belangrijk zijn bij de aanschaf. Klik hieronder om dit artikel te lezen:

Laadpas voor uw elektrische Porsche nodig?

En voor onderweg heb je natuurlijk ook een goede en betrouwbare laadpas nodig. Het aanbod is enorm, maar wij vertrouwen op de laadpas van VANDEBRON. Een zeer gerenomeerd en voortvarend energiebedrijf, dat het beste met u en het milieu voor heeft. De aangeboden laadpas kan gebruikt worden bij ALLE OPENBARE LAADPALEN van Nederland (en een groot stuk van Europa). Zeer goedkoop, makkelijk te gebruiken, vandaag besteld, morgen in huis!

Lees nu alles over deze laadpas (klik hier)!

Laadpaal Porsche Taycan

Vermogen: 590pk (434kW)

Accucapaciteit: 95kWh (90kWh effectief beschikbaar)

Bereik: 450km (schatting)

Marktintroductie: 2019

Laadsnelheid: 3,7-11kW AC, 43kW AC snelladen

Gewicht: 2000kg

Lengte x breedte: 4,8 x 1,9 meter

De Porsche Taycan, ook bekend onder de prototypenaam ‘Mission E’, wordt de eerste elektrische sportwagen van Porsche. Het eerste concept werd in 2015 aangekondigd, maar in 2018 doken er steeds meer details op. Naar verluidt krijgt deze een 95kWh-accu, waarvan 90kWh effectief beschikbaar is. Dat zou een bereik moeten opleveren van ongeveer 450 km. Het totale vermogen zou rond de 600pk liggen, waarbij de auto in zo’n 3,5 seconden op 100 km/u zou moeten klokken.

Via het nieuw op te zetten Ionity-netwerk zou hij met 350kW aan vermogen moeten kunnen snelladen. Daardoor zou de auto met 10 tot 15 minuten snelladen alweer 80% vol kunnen zijn. Dat is mede te danken aan een accusysteem op 800V (wat tot dusver uniek is). De Taycan wordt in de tweede helft van 2019 verwacht. Audi komt in 2020 met een variant die e-tron Grand Turismo (GT) gaat heten. Deze gebruikt dezelfde drivetrain en ook het ontwerp lijkt er veel op.

Recent Content