De laadpaal Nissan is belangrijk als je één van de mooie elektrische auto’s van Nissan aanschaft. Wij hebben de laadpaal Nissan geprobeerd, en zijn tot de conclusie gekomen dat je het best twee eigen opladers kan hebben. Natuurlijk een laadpaal thuis Nissan, maar ook een mobiele lader Nissan. Hieronder zie je onze twee keuzes, maar ook extra informatie over de laadpaal Nissan.
Welke laadpaal Nissan is de beste?
Wij hebben gekeken naar de beste laadpalen Nissan voor thuisgebruik. Ook de mobiele lader die overal gebruikt kan worden hebben wij onder de loep genomen. Hieronder kan je precies welk type lader je nodig hebt. Wij hebben de beste en meest gebruikte thuislader gevonden voor u. Ook een zeer goedkope mobiele lader kan je hieronder vinden:
Wil je meer weten over de laadpaal Nissan? Wij hebben een artikel geschreven waarin we alles uitleggen over de verschillende mogelijkheden, waar u op moet letten en de praktische aspecten die belangrijk zijn bij de aanschaf. Klik hieronder om dit artikel te lezen:
- Laadpaal Nissan Leaf E+
- Laadpaal Nissan E-Nv200 Evalia
- Laadpaal Nissan Leaf
- Laadpaal Nissan E-Nv200 Evalia Connect Edition
- Laadpaal Nissan Leaf 30 Kwh
Laadpas voor uw elektrische Nissan nodig?
En voor onderweg heb je natuurlijk ook een goede en betrouwbare laadpas nodig. Het aanbod is enorm, maar wij vertrouwen op de laadpas van VANDEBRON. Een zeer gerenomeerd en voortvarend energiebedrijf, dat het beste met u en het milieu voor heeft. De aangeboden laadpas kan gebruikt worden bij ALLE OPENBARE LAADPALEN van Nederland (en een groot stuk van Europa). Zeer goedkoop, makkelijk te gebruiken, vandaag besteld, morgen in huis!
Lees nu alles over deze laadpas (klik hier)!
Laadpaal Nissan Leaf
Vermogen: 150pk (110kW)
Accucapaciteit: 62kWh (nieuw), 40 (38kWh effectief), oude modellen 22 en 30kWh Bereik: 62kWh: 385km WLTP (40kWh 270 km WLTP)
Marktintroductie: 2018/2019
Laadsnelheid: 3,3-6,6kW AC, 50-60kW DC Chademo
Gewicht: 1535kg
Lengte x breedte: 4,5 x 1,8 meter
Bijzonder: Meest verkochte EV ter wereld
De nieuwe Nissan Leaf is uitgerust met een grotere accu dan zijn voorgangers. Aanvankelijk begon de Leaf met een capaciteit van 24kWh, wat later werd uitgebreid naar 30kWh. De nieuwste modellen, die ook van buiten helemaal vernieuwd zijn, hebben een 40 en 62kWh-accu. Volgens WLTP-tests haalt hij daarmee respectievelijk 270 en 385 km. Wereldwijd is de Leaf de meest verkochte elektrische auto.
Nieuw is ProPilot, waarmee de auto op de snelweg semi-autonoom kan rijden, hoewel er wel iedere tien seconden wordt gevraagd om het stuur aan te raken. Via het e-Pedal wordt one-pedal driving ondersteund en de Leaf is zelfs geschikt om stroom terug te leveren (V2G). De nieuwe Leaf maakt nog steeds gebruik van de Chademo-connector voor het snelladen, in plaats van CCS. Het snelladen gaat daardoor iets trager dan bij andere recent aangekondigde EV’s. Ook ondersteunt hij alleen 1-fase-laden (3,3 tot 6,6kW). Verder biedt de Leaf geen koeling tijdens het snelladen, wat bij veelvuldig gebruik achter elkaar leidt tot lagere laadsnelheden. Op dit vlak loopt Nissan wat achter.